Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: PATEU DE FICATEI DE PUI CU MAR TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

marți, 1 noiembrie 2016

PATEU DE FICATEI DE PUI CU MAR

INGREDIENTE
1 kg.ficatei de pui
1 ceapa taiata in patru
7 catei de usturoi pisati
200 ml.apa
6 linguri unt
50 ml.suc de rosii
1 mar curatat de coaja si taiat felii
sare dupa gust

Intr-o tigaie se pun doua linguri de unt,se adauga ceapa si marul si se calesc cateva minute.Se adauga ficateii,sucul de rosii,usturoiul,sare dupa gust si se lasa sa se inabuse la foc mic 1o minute.Se adauga apoi apa si se lasa la fiert pana se inmoaie ficateii bine.Se descopera tigaia si se amesteca ficateii pana se rumenesc usor pe toate partile.Se rastoarna totul in vasul de la robotul de bucatarie,se adauga untul ramas si se paseaza.
Pofta buna.

6 comentarii:

Marius Barbu spunea...

Marul in pateu este o mica surpriza pentru mine. Sunt curios sa aflu gustul si merita incercat! Ca de obicei, imi plac retetele si prezentarile tale.
O seara buna iti doresc!

Danutza spunea...

N-am facut niciodata pateu, desi am vrut de multe ori. Trebuie neaparat sa incerc si eu reteta ta, sotul meu e mare fan mere, asa ca sigur o sa-l surprind :)

Ce inimioare frumoase si apetisante!!

Te pup:*

Marius Barbu spunea...

Sarbatori fericite, Mihaela!

Marius Barbu spunea...

Iti doresc multa sanatate.

Bitflash spunea...

Buy /sell bitcoin from bitflash exchange.

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

TuneList - Make your site Live