Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: MERE PENTRU PLACINTA TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 30 august 2013

MERE PENTRU PLACINTA



 Merele se spala,se curata de coaja si se rad pe razatoarea cu ochiuri mari.Se storc de suc,apoi se pun intr-o oala mare si se calesc 20 de minute.Se pun fierbinti in borcanele sterilizate,se infileteaza capacul strans,apoi se pun la fiert la bain-marie 1 ora din momentul in care incepe sa fiarba apa.Se lasa la racit in vasul respectiv.A doua zi se mai sterilizeaza inca 1 ora.
Eu le pastrez in pivnita.




27 de comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună scumpa mea Mihaela!
Ești fenomenală...la asta nu mă gândeam!
Deja mi-ai făcut poftă de-o plăcită cu
mere!
Îți doresc un sfârșit de săptămână frumos și liniștit!
Sănătate multă scumpa mea!
Te pupic dulce!

Buburuza Bubu spunea...

O idee excelenta! Notat!! Pup

dia spunea...

eu sunt mai comoda...si dupa ce fac suc de mere, adun pulpa rasa si o pun in pungute la congelator:)

Laura M spunea...

Foarte practice! Si mama mea pune asa merele si chiar am cateva prajituri facute cu astfel de mere :)

Alynusa spunea...

Bune !!!Sa le mancati sanatosi!!!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Multumesc pentru reteta. Cu siguranta o sa fac si eu asa ceva...Pupici si spor la toate

Dulciuri la Desert spunea...

Felicitari harnicuto!!

Charlotte sometimes... spunea...

Foarte faina ideea!
Se intampla sa mai primesc si eu mere in cantitati industriale si tot timpul incerc sa fac ceva si sa le consumam pentru a nu se strica.
Week-end placut!

coco spunea...

vin eu cu foile :)

Andreea-Denisa spunea...

Mai mai ce harnicuta esti!! La iarna vin sa imi dai si mie un borcan. Si mama pune , sunt tare bune!! Pupici!

Manuela. spunea...

Multumesc pt. reteta , am o intrebare: se pun la foc fara zahar,fara scortisoara??

Marius Barbu spunea...

Oho, ce recolta bogata! Se pare ca iarna care vine va fi tare dulce! Altfel, merele mi s-au parut ridicol de scumpe chiar si in acesta vara.

Iti doresc multa sanatate si toate cele bune!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Elena. Buna,draga mea!
Vine si o plcinta cu mere,dar acum inca mai am de conservat!
Pup cu mult drag!


Buburuza Bubu. Ce bine-mi pare ca ti-am fost de folos!Pup!


Dia Daria. Eu nu mai am loc in congelator,l-am umplut,dar nu cu mere!Te pup!


Laura M. Asa este!Pup!


Alynusa. Multumesc mult.Pup!


Tudor Elena Cristina. Cu mare placere,draga mea!

Nu stiu de ce nu mai pot posta nimic la tine,dar sa stii ca te urmaresc mereu cu mare drag!Pupici!


Dulciuri la DESERT. Multumesc mult!


Charlotte sometimes. La cat de scumpe sunt ar fi pacat sa se strice!


Coco. Te astept!


Andreea Denisa. Ai dreptate,sunt grozave!Pup!


Manuela. Se calesc fara nimic,altfel risti sa rancezeasca.Cand le scoti din borcan le pui putin la foc si le amesteci cu unt,zahar si scortisoara.
Eu asa le conserv an de an,si am toata iarna mere pentru placinta si prajituri.
Cu mare placere,si imi cer scuze ca nu ti-am raspuns mai devreme!


Marius Barbu. Si inca mai am multe de conservat!
Cu siguranta va fi foarte dulce,spre bucuria Dianei!
Si la noi sunt tare scumpe merele,desi piata este plina de ele!

Multumesc mult!Si eu va doresc multa sanatate!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

maria mihalache spunea...

Este pentru prma data cand mama pune mere pentru iarna la borcan.Pana acuma le radea si le punea la congelator .Ea are un mar care face in fiecare an foarte multe mere.
Pup si seara buna!

Manuela. spunea...

Multumesc mult!

In bucatarie la Sidy spunea...

Sunt minunate iarna ! Asa le pun si eu doar ca nu le storc....le calesc pina le scade sucul.
O toamna lunga si frumoasa sa ai !
Te tzuc...

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Mihaela o idee de nota 10! Niciodata nu am folosit aceasta metoda de conservare.

Rocsy Ciobanu spunea...

Si eu mai fac asa, dar in cantitate mai mica si le tin in frigider. Sunt grozave cand vrei sa faci rapid o prajitura cu mere. Pup!

Simona spunea...

Cat esti de harnicuta.. Abia astept sa vad ce bunatati ne pregatesti cu merele astea.
Pupici

Haplea spunea...

Foarte buna ideea!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Maria Mihalache. Sunt mai bune pregatite asa.Pup!


Manuela. Cu mare placere!


Sidy. Eu le storc pentru ca prefer sa-i dau Dianei sucul,decat sa-l las sa se evapore.
Te pup cu drag!


Irina(Bucataria Irinei). Multumesc mult!Merita incercate,sunt asa de bune.Pup!


Rocsy Ciobanu. Si eu am facut o portie zdravana pe care le pastrez in frigider,dar le-am calit impreuna cu unt,zahar si scortisoara.
Te pup!


Simona. Multumesc mult!Cu siguranta am sa fac multe placinte,doar am o mare amatoare langa mine!Te pup!


Haplea. Multumesc!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Ştefania spunea...

Bună, Mihaela dragă.
Eşti o gospodină desăvârşită, la toate te gândeşti!
Aşa avem şi noi obiceiul să punem de toate pentru iarnă şi conservăm tot ce putem, să nu ducem iarna lipsă de nimic. Şi noi conservăm mere pentru plăcinte aşa ca şi tine.
Te îmbrăţişez cu mult drag.
O duminică minunată îţi doresc, draga mea! :)

Anonim spunea...

Buna ziua! Imi pare bine ca am dat peste acest blog. Am primit muuulte mere si o parte vreau sa le dezhidratez si nu stiam ce sa fac cu restul, multumesc pentru idee. Oare nu tin daca le pregatesc cu zahar si scortisoara?

DiaMar bucataria galbena spunea...

Stefania. Multumesc mult!


Anonim.
Imi cer scuze ca raspund asa tarziu!
Si deshidratate sunt super bune!
Nu risca,pot fermenta.Cand le scoti din borcane le pui putin pe aragaz la foc potrivit,le amesteci cu o lingura unt,zahar dupa gust si scortisoara,si le lasi cateva minute.


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Valentina Mihaescu spunea...

Ce idee buna mi-ai dat. O sa pun si eu pentru la iarna ca-mi place foarte mult placinta cu mere. Sa ai spor in tot ce faci!

GelaDumi spunea...

Eu nu le-am calit deloc, doar le-am ras, am presarat zahar pe ele si le-am pus la borcane, am sterilizat 20 de minute.Stau foarte bine, sunt puse din august!

Anonim spunea...

Multumesc pt.reteta , merele sunt numai bune pt. placinta . Am verificat cu merele puse in septembrie.

TuneList - Make your site Live