Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: CIOCOLATA CU OREZ EXPANDAT SI SIROP DE MENTA TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 27 februarie 2012

CIOCOLATA CU OREZ EXPANDAT SI SIROP DE MENTA


INGREDIENTE
300 g.zahar tos
60 g.cacao
100 g.unt
200 ml.apa
2 linguri zeama de lamaie
500 g.lapte praf
100 g.orez expandat
50 ml.sirop concentrat de menta
25 ml.esenta de menta Dr.Qetker
O tava se tapeteaza pe toata suprafata cu folie alimentara.Laptele praf si cacaoa se amesteca,apoi se cern pentru a indeparta eventualele cocoloase.Se adauga orezul expandat si se omogenizeaza.Untul,apa,zaharul si zeama de lamaie se amesteca intr-un vas la foc mic pana se topeste untul,apoi se fierbe inca 7-8 minute.Se ia vasul de pe foc si se toarna siropul peste amestecul de lapte praf si se omogenizeaza bine totul.Se incorporeaza apoi  esenta si siropul de menta.Se rastoarna compozitia in tava si se da la frigider pana se intareste si poate fi portionata.

Are un gust grozav de menta.Pofta buna.

37 de comentarii:

Gabriela spunea...

Ce bunatate!!! O sa visez la noapte numai ciocolata cu orez si menta!

Gabriela spunea...

Mi-a placut si floarea galbena...se potriveste cu bucataria galbena. Foarte frumos!

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Yammiii.... Vreau si eu o bucatica langa ceasca de cafea de dimineata... Cred ca are un gust...

Dorina spunea...

Ador ciocolata de casa . O bucatica si pt mine mai ai?

Cristina spunea...

Yammy!

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

ah, cum m-ai atins tu pe mine aici in coarda mea cea mai sensibila! ador combinatia asta!

coco spunea...

chiar interesant , dar de unde orez expandat ? ca nu am vazut parca nicaieri...

Laura spunea...

Mmmm...un dulce bunnn !!! delicios !!!
Pupici !

oana_onutza spunea...

O reteta foarte interesanta. Ador menta.

Lilly spunea...

Ciocolata?menta?orez expandat?
Cate minunatii intr-o singura reteta.

Alynusa spunea...

Foarte interesanta reteta!!!
Arata foarte bine!
Pupici!

Oana D. spunea...

Stiu ca e foarte buna ciocolata asta, asa ca te rog impacheteaza-mi o bucata. Mare! :p

anisoara spunea...

Cu menta...sigur este o bunatate!

Adela Zilahi spunea...

Cu siguranta e delicioas, doar e ciocolata! :)) Vreau si eu cel putin doua bucatele! Te pup!

Daniela Addario spunea...

Hmmm... ce bine arata si ce de-a ciucalataaa... Pupici !

milica spunea...

Ce bine arata si cred ca este foarte buuunnaaaaaaaaaa si ciocolatoasa!!Pup!

Simona spunea...

Ce bunatate ai facut!! Vreau si eu o portie... Pup

Licuta Marin spunea...

Buna rau de tot!!!Yummy!Pupici!

Emily spunea...

superba :*

Anonim spunea...

Cred ca e grozav de buna !!!

Haplea spunea...

Mda..cu siguranta delicioasa.

Ramona Alina spunea...

Vai ce poftã îmi faci!!! ador ciocolata asta :)

Mari spunea...

Las orice ciocolata pentru o portie facuta in casa! Si cu menta!
Pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Gabriela. Ca sa nu mai visezi te invit la o portie.Galbenul este culoarea mea preferata.O zi buna.


Irinaririna. Cu mare placere te servesc.O zi buna.


Dorina. Este si pentru tine.O zi buna.


Cristina. Asa este.O zi buna.


Zazuza's Gulaschsuppe. Mie-mi spui?Eu as iesi la pascut de menta,asa mult imi place.O zi buna.


Coco. Orez expandat se gaseste la Kaufland la raionul cu cereale.O zi buna.


Laura. Chiar foarte bun.Pup!


Oana_Onutza. Si mie imi place foarte mult.O zi buna.


Lilly. Ma bucur ca este pe placul tau.Numai bine.


Alynusa. Si tare buna.Pupici!


Oana D. Cu mare placere draga mea. te pup!


Anisoara. Asa este sa stii.Numai bine.


Adela Zilahi. Cu mare placere draga mea.Pupici!


Daniela. Multa,multa,foarte multa.Te pup!


Milica. Daca-ti place menta,atunci este buna tare.Numai bine.


Simona. Cu mare placere.Te pup!


Licuta Marin. Asa este.Pup!


Emily. Multumesc mult.Te pup!


Catkitchen. Este intr-adevar buna.O zi minunata sa ai.


Haplea. Ai perfecta dreptate.Numai bine.


Ramona Alina. Si eu o ador,doar contine menta.O zi buna.


Mari. Sunt in asentimentul tau.Pup!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept.

TeoBucatar spunea...

Delicioasa,in special ca-mi place orezul expandat!

Diverse spunea...

Ador ciocolata... arata extraordinar! :)

Marius spunea...

Imi place ciocolata in general, sunt foarte curios sa stiu ce gust are a ta in particular. Candva faceam si eu ciocolata de casa, fara menta si orez expandat, desigur. As incerca reteta ta, dar imi trebuie dispozitie si inspiratie. Arata foarte bine aceasta ciocolata! Multumim si pentru aceasta reteta! O seara buna!

VIVIANA spunea...

O idee super...Bravo!

Danutza spunea...

O singura data am incercat sa fac cioco de casa si am dat gres :( Poate ii mai dau o sansa candva si mai incerc sa fac ...sper sa-mi si iasa :)) Te pup!

dia spunea...

si pt mine ciocolata este perfecta daca are menta, iar reteta asta e mai mult decat minunata!

Mihaela Negrescu spunea...

delicios de ciocolatos :))Pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

TeoBucatar. Imi pare bine ca este pe placul tau.Pup!


Diverse. Esti din clubul ciocolatosilor.Numai bine.


Marius. Esti din clubul meu daca esti amator de ciocolata.Aceasta ciocolata este foarte buna pentru cei care apreciaza menta,asa cum sunt eu.Poate ca o vei incerca atunci cand vei avea dispozitia necesara,se pregateste repede si usor.Cum am mai spus,cu mare placere impartasesc cu prietenii mei dragi retetele.Noapte buna.


Viviana. Ma bucur ca-ti place.Numai bine.


Danutza. Se pregateste repede si usor.Fa-ti curaj,nu se poate sa nu-ti reuseasca.Te pup!


Adnia. Eu pur si simplu ador ciocolata mentolata.Te pup!


Fantezie in bucatarie. Ai perfecta dreptate.Pupici!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept.

Dorothy Sweet spunea...

Arata foarte bine si cred ca este si tare gustoasa!E trecuta pe lista,deci cred ca o voi face si eu in curand.Mersi.Pupici!

Dorothy Sweet spunea...

Imi poti spune unde gasesc sirop de menta?Esenta de menta o am dar siropul....,nu stiu de unde sa-l iau.Mersi.

mia spunea...

este prewferata casei mele multumim

DiaMar bucataria galbena spunea...

Camy Sweet. Imi cer scuze,acum am vazut comentariul.Eu am gasit la Metro.Este foarte buna.Te pup!


Mia. Ma bucur sa aud acest lucru.Pup!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept.

Meea spunea...

Ce bun! Si eu vreau :))

http://delightsts.blogspot.ro/

TuneList - Make your site Live