Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: MACROU MARINAT TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 noiembrie 2011

MACROU MARINAT


INGREDIENTE
2 kg. macrou
1l. apa rece
1/4 l. otet
1 lingura sare mare neiodata
1 lingurita zahar
1 lingurita piper macinat
1 lingurita piper boabe
1 lingurita busuioc
1 lingura menta uscata
1 lingurita oregano
1 lingurita coriandru
1 lingurita boabe de mustar
5 foi de dafin
Psetele se curata si se spala,apoi se taie rondele.Se prepara marinata,amestecand toate ingredientele.

Se aseaza pestele in marinata,se acopera vasul si apoi se da la frigider unde se lasa 7 zile.


Cand pestele este marinat,se amesteca bine cu 1 ceapa taiata  pestisori , felii de morcov si masline.Pofta buna.



32 de comentarii:

VIVIANA spunea...

F.f.bun!...eu fac mai des conserva de macrou. O saptamana frumoasa!

Adela Zilahi spunea...

Marinat inca nu am incercat doar conserva! Arata grozav de bine! Pupic!

Mihaela Negrescu spunea...

eu mai fac scrumbie marinata, stiu cat de gustos e..!!!deci si macroul marinat cu siguranta e delicios!!O zi frumoasa!!

dia spunea...

si eu am gustat asa ceva...si e foarte bun!

Anonim spunea...

Foarte bine arata!!!!
Gustul il cunosc,e delicios!!!
o zi buna iti doresc!
Alynusa

Anonim spunea...

si mie imi place tare mult pestele marinat , are o aroma desavarsita!!

coco spunea...

aaaa...am facut asearaaa !!! nu mult , 3 bucati asa pentru cina :)

Mihaela spunea...

Arata super bine, iar gustul este tare bunut.
Te pup!!!

ophelia1983 spunea...

ce bunatate! chiar o reteta pe placul meu! de salvat si incercat!

Daniela Addario spunea...

Mi s-a facut o pofta de macrou, iar cum l-ai prezentat marinat, as minca acum o portie dubla... Pupici !!!

maria mihalache spunea...

Hahaha.......si tu tot peste?............facem schimb?...........eu nuciodata nu ma satur de peste.

Din bucataria mea spunea...

Pestele e preferatul meu asa ca am sa ma servesc:)Pup!

Marius Barbu spunea...

Foarte foarte bun! Merge si cu ceapa rosie. Pofta buna!

Ramona Alina spunea...

Mmm....ce bunãtate:)

Simona spunea...

In mare asta e reteta originala la produsele care se gasesc pe piata, exceptand E-urile :) Foarte bun este! Pupici

sarah spunea...

delicios!pot paria ca este de j-de mii de ori mai bun decat cel din comert.pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Viviana. Sunt total deacord cu tine.O saptamana buna sa ai.

Adela Zilahi. Multumesc mult.Te pup!

Fantezie in bucatarie. Este tare bun. o zi buna sa ai.

Adnia. Imi pare bine ca-ti place.O zi buna.

Alynusa. Multumesc mult.Pupici!

Catkitchen. Ai perfecta dreptate.O zi minunata iti doresc.

Coco. Eu am facut pentru mai multe zile.O zi buna.

Ophelia1983. Ma bucur ca este pe gustul tau.Sa-mi spui daca ti-a placut.O zi buna.

Daniela. Imi pare bine ca-ti place.Te servesc.Pupicei!

Maria Mihalache. Facem,sigur ca da.Pupici!

Licuta Marin. Cu mare placere.Te pup!

Marius Barbu. Ma bucur ca este pe placul tau.Sigur ca da.Te salut.

Ramona Alina. Este intr-adevar foarte bun.O zi buna.

Simona. Ma bucur ca-ti place si tie.Asa este,ai dreptate.Pupici!

Sarah. Eu numai acasa il prepar.Sigur ca este mai bun.Te pup!

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

maria elena spunea...

Ce bine arata. Felicitari!
Dia, ti-am adaugat blogul la lista de bloguri pe care le urmaresc, daca vrei poti sa-l adaugi si tu pe-al meu. Te pup.

Diana spunea...

ti-a iesit minunat! am incercat si eu odata sa marinez macroul dar s-a inmuiat tot , nu mi-a placut cum arata, al tau e foarte fain.

Maria spunea...

Eu fac macroul numai pe gratar,asa il mananca fiica mea,dar efectiv am salivat vazand macroul tau!!!!Pupici:x

Dani P. spunea...

Orice peste mic se poate marina si merge de minune cu mincarurile de leguminoase - fasole, naut, linte. In Grecia se vinde peste marinat facut asa la pescarii, fara conservanti sau alte adausuri. E foarte bun. Eu pun suc de lamiie peste el si putin ulei de masline, inainte de a-l servi.
Te sarut !

Oana D. spunea...

Si pestele meu marin preferat este tot macroul. Asa ca vin sa gust un pic din salatica asta :p

Simona spunea...

Arata superb!
Felicitari!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Maria Elena. Multumesc mult.Te pup!

Dian@. Multumesc mult. Mai incearca,poate acum iti va iesi bine.Te pup!

Mare Maria. La noi se mananca oricum l-as face.Imi pare bine ca este pe placul tau.Te pup!

Dani. Suc de lamaie mai pun si eu cateodata,dar cu ulei de masline am sa incerc acum.Pupici!

Oana D. Cu mare placere te servesc.Te pup!

Simona Patras. Multumesc mult.Te pup!

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Lubita Iancu spunea...

Buna ziua draga mea,greu te-am gasit dar a meritat cautarea;felicitari pentru ce ai tu aici;reteta de macrou am luat-o si eu ca pe a mea nu o mai gasesc si-mi place foarte mult;te-am pus la prietenii mei pe blog si-l poti pune si tu pe al meu,numai daca-ti face placere;o zi buna!

Ioana V. spunea...

cred ca e foarte bun!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Lulu. Multumesc pentru aprecieri.Cu mare placere am facut si eu la fel.O seara buna.

Alinutzika. Este foarte bun sa stii.Poate-l vei incerca si tu.O seara buna.

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Adina spunea...

Ce ma bucur ca am descoperit si eu reteta asta,neaparat o sa incerc. pup

Lavinia spunea...

Arata delicios! L-as servi cu putin usturoi :))

DiaMar bucataria galbena spunea...

Mitinita. Imi pare bine ca vrei sa o incerci.O zi buna.

Lavinia. Multumesc.Merge de minune cu usturoi.O zi buna sa ai.

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

gabi spunea...

poate fi pastrat si mai mult timp?? ex..2-3 luni???

Any spunea...

Foarte fain! Oasele se inmoaie?

TuneList - Make your site Live