Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: ARDEI UMPLUTI CU CARTOFI TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 octombrie 2011

ARDEI UMPLUTI CU CARTOFI


.
INGREDIENTE
500g. cartofi
8 ardei grasi potriviti
5 cepe
2 linguri bulion
50 ml.ulei
1 legatura patrunjel
1 morcov mic
1 ardei iute
sare dupa gust
Cartofii se spala bine,apoi se pun la fiert cu tot cu coaja.Dupa ce au fiert se lasa sa se raceasca ,se curata de coaja si se taie cubulete.
Ceapa se taie marunt.Morcovul se rade pe razatoarea mica.In ulei si putina apa se inabusa ceapa si morcovul.Dupa ce s-a inmuiat ceapa se adauga cartofii,ardeiul iute taiat marunt si o ceasca de apa si se fierbe amestecul pana scade sosul si este ca o pasta.Se adauga bulionul si sare dupa gust si se mai da un clocot.La final se adauga patrunjelul tocat fin si se omogenizeaza.Se umplu ardeii cu aceasta compozitie,se aseaza intr-o oala unul langa altul,se toarna o cana cu apa si putin ulei,si se dau la cuptor 25-30 de minute.
Este o mancare tare gustoasa si consistenta.Pofta buna.










15 comentarii:

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

nici ca m-as fi gandit vreodata la reteta asta! suna delicios!!!

dia spunea...

nici mie nu mi-ar fi trecut prin cap...deci, trebuie incercata1 te pup!

Unknown spunea...

no asa ceva inca nu am incercat! arata apetisant! pup!

sarah spunea...

super ideea.salivez cand vad ardeii tai.pupici

Ioana V. spunea...

cat de frumos ai aranjat totul...arata grozav!

Diana Ursache spunea...

Mi-ai dat o idee minunata! Am musafiri pelerini in vizita la sf saptamanii si nu stiam ce sa gatesc pt vineri!! Multumesc :*

Antonina Sofia Sociu spunea...

Ce de musaca-n ardeii aia!! minunati nu??? si niste bacon, sau slaninuta ardeleneasca cred ca merge tare in compania lor, nu??

TeoBucatar spunea...

Nu am facut niciodata si chiar vreau ceva retete fata carne!Pupici!

Simona spunea...

N`am mancat niciodata.. sunt curioasa de gust are. Felicitari ptr ideile pe care le ai in bucatarie. Te pup

Marius Barbu spunea...

Foarte utila reteta si usor de realizat. Cu bulionul pe deasupra pare ca e tot cu carne. Imi plac fotografiile si explicatiile, totul "curge" foarte natural.

Despre post ofer un citat din Biblie pentru a arata ca nu are importanta daca mancam cu carne sau nu si ca exista o semnificatie spirituala a postului:
[Isaia 58.6., 58.7.]
Iată postul plăcut Mie: dezleagă lanţurile răutăţii, deznoadă legăturile robiei, dă drumul celor asupriţi şi rupe orice fel de jug; împarte-ţi pâinea cu cel flămând şi adu în casa ta pe nenorociţii fără adăpost; dacă vezi pe un om gol, acoperă-l, şi nu întoarce spatele semenului tău.

Eu nu prea le am cu traditiile si mananc carne fara restrictii. Daca mananc fara e doar pentru ca imi place reteta ta si altele. Dar fiecare este liber sa faca asa cum doreste, mi-am exprimat doar opinia, sper ca e ok.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Zazuza's Gulaschsuppe. Este buna intr-adevar. O zi buna sa ai.

Adnia. Incearc-o,este gustoasa.Te pup!

Andreea Elena. Poate o incerci acum.Te pup!

Sarah. Multumesc mult.Pupicei!

Alinutzika. Multumesc pentru aprecieri.O zi buna.

Diana Ursache. Ma bucur ca o sa-i gatesti.Spune-mi cum ti-au placut.Pup!

Antonia S. Sunt foarte buni,si sigur merg de minune si cu ceva carne alaturi.Pupici!

TeoBucatar. Imi pare bine ca-ti plac.Pupici!

Simona. Sunt tare gustosi.Multumesc.Pupicei!

Marius Barbu. Multumesc mult de tot pentru aprecieri.Si-ti multumesc si pentru ce mi-ai scis.O zi mununata iti doresc.

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Liana10 spunea...

O mancare satioasa si gustoasa, o fac si eu in zilele de post!

Daniela Addario spunea...

Interesanta reteta, nu mi-as fi imaginat niciodata ca se pot face ardei umpluti cu cartofi... de incercat... stii cum e, omul cit traieste invata,,, Pupici !!!

Anonim spunea...

o alta papica delicioasa cu ardei pe ziua de azi , imi place !!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Liana10. Ma bucur ca-ti place.Te pup!

Daniela. Poate o sa fie pe gustul tau.Pupici!

Catkitchen. Imi pare bine ca este pe placul tau.Te pup!

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

TuneList - Make your site Live